כתיבת תוכן לאתרים

איך כתיבת תוכן שיווקי משפיעה על העסק שלכם

תוכן עניינים…

כתיבת תוכן שיווקי יכולה להיראות כמו עוד משימה מתוך העשרות ביום שיש לכם להשלים כבעלי עסק.

ולמרות זאת בעידן הדיגיטלי…

עדיין יש רבים שלא מבינים שתוכן איכותי באתר, בבלוג, בערוץ היוטיוב או בעמוד הפייסבוק שלכם, אחראי על עקרונות בסיסיים ביותר בתוכנית העסקית שלכם.

אם אתם בעלי עסק או רוצים לפתוח עסק, אז הכרחי להבין שבראש האסטרטגיה העסקית שלכם נמצאים שלושת העקרונות העיקריים הבאים…

  1. משיכת קהל.
  2. ביסוס אמון.
  3. מונטיזציה.

זה אומר שלא משנה אם יש ברשותכם את כל האסטרטגיות, הכלים והטכנולוגיות האפשריות.

וזה לגמרי לא משנה גם כמה הן חדישות, עדכניות ושהם נתפרו בדיוק עבור התחום שלך.

כי כל עוד הם לא פועלים כדי למשוך אליכם תנועת גולשים, כדי ליצור אמון בינכם ולתרגם את האמון לרווחים וצמיחה כלכלית…

הפוטנציאל הכלכלי שטמון בעסק שלכם פשוט לא ימומש.

הרעיון העיקרי שעומד מאחורי כתיבת תוכן שיווקי הוא הגדלת נתח השוק שהחברה שלכם מגיעה אליה ולבלוט מעל המתחרים שלכם.

הצגת תוכן איכותי מאפשר לכם ליצר אמון מול לקוחות פוטנציאליים וזה מעניק להם תחושת ביטחון כאשר הם צריכים להחליט אם לקנות דרכיכם שירות או מוצר.

כתיבת תוכן הוא חלק בלתי נפרד משיווק תוכן

התוכן השיווקי שלכם הוא זה שישמש אתכם כדי להגיע לדירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל שימיר את הגולשים ללקוחות אפשריים.

יכול להיות שאתם שואלים "מה בכלל ההבדל בין כתיבת תוכן שיווקי לבין שיווק תוכן?".

בכתיבה שיווקית אתם בעיקר מיצרים תוכן שתופס את תשומת הלב של הקורא, משכנע ודוחף את קהל המטרה שלכם לבצע פעולה מסוימת.

כמו להירשם לרשימת התפוצה שלכם או לרכוש מוצר.

שיווק תוכן לעומת זאת מתרכז בלספק מידע בעל ערך שמסייע בפתירת בעיות של הקהל ולהעשיר אותו בידע כדי לבסס סמכות בנישה שלכם.

כתיבה שיווקית עוזרת לבסס אמינות וסמכות

העולם של השיווק הדיגיטלי כל הזמן מתעדכן ומשתנה…

בכל יום צצים כלים חדשים ושיטות חדשות וזה מקשה על המעקב אחרי כל ההתפתחויות.

עם זאת, הדבר הקבוע שלא משתנה אף פעם הוא החשיבות של התוכן השיווקי שלכם.

תראו…

היום כל חברה ועסק, מהגדול לקטן ביותר, חייב אסטרטגיה שיווקית שכוללת שימוש בנוכחות דיגיטלית/מקוונת.

זאת הדרך המהירה ביותר שיש לכם ליצר אמינות וסמכות מול הגולשים שמעוניינים לבקר אתכם ו…

  • מעוניינים לקרוא באתרים ובבלוגים שלכם.
  • מעוניינים להקשיב לפודקאסטים שלכם.
  • מעוניינים לצפות בתכנים שלכם בערוץ היוטיוב.

שיווק באמצעות תוכן לקידום אתרים

כשמדובר במשיכת לקוחות חדשים, מאמרים איכותיים עושים עבודה יעילה ביותר בנושא.

תוכן איכותי ורלוונטי הוא המלך של קידום אתרים.

עכשיו,

כשאנחנו בונים אתר המטרה שלנו היא להרשים את המבקרים שלנו ולא את מנוע החיפוש Google.

גוגל בודקת איך הקהל שלנו מגיב לתוכן השיווקי שלנו ולפי זה מדרגת את העמודים במנוע החיפוש שלה.

אם גולשים נכנסים ויוצאים אחרי כמה שניות, גוגל מבינה שיש בעיה עם התוכן.

ומאחר והמטרה שלה היא לספק למבקרים את המידע הרלוונטי ביותר, היא תרים בדירוג מתחרה שלכם שמספק מידע איכותי בהרבה שתורם יותר לגולש.

כתיבת תוכן לאתרים – איך עושים את זה?

בני אדם אוהבים סיפורים וחושבים דרך סיפורים…

לכן, יעזור לכם בבניית העסק לספר את הסיפור שלכם בצורה משכנעת, מעניינת ומרתקת.

בכתיבת סיפור אתם צריכים להתמקד בכמה מרכיבים חשובים:

כותרת המאמר

בעידן שבו כולם נלחמים על תשומת הלב של כולם…

זה לא משנה כמה זמן השקעתם בעבודה על המאמר, כמה שילמתם עליו או כמה הוא איכותי…

אם הכותרת שלכם לא מושכת ולא מייצרת עניין, מעטים אם בכלל ירצו להקליק עליו.

המטרה של הכותרת היא להיות פתח למשפך שגורם לגולשים לרצות לקרוא עוד ולהמשיך אל התיאור של המאמר שמופיע תחת הכותרת בתוצאות החיפוש של גוגל.

התיאור

אותו העיקרון חל גם על התיאור שמטרתו לספר בקצרה על הסיפור ואפילו לגלות כבר את הרעיון או המסקנה העיקרית שבה.

לאחר קריאת הכותרת והתיאור, הגולשים צריכים להרגיש שהם חייבים לקרוא את ההמשך.

הפתיח

בפסקה הראשונה של המאמר, יש לכם 3-5 שניות לשבות את הקורא ולרתק אותו…

כי הוא מחכה (ולגמרי לא בסבלנות) עם האצבע על העכבר.

הוא ממתין למצוא את הביטוי שהוא חיפש בגוגל (הבעיה, המטרה, השינוי שהוא מחפש).

הוא ממש לא רוצה לבזבז זמן על קריאת מאמר שלא מספק פתרון לבעיה שבשבילה הוא הגיע אליכם.

כבר בפתיח, הציגו יחד עם הבעיה (הדרמה) שלו את הפתרון שאתם מציעים.

תתי כותרות

פרקו את הבעיה של המבקר שלכם לבעיות קטנות, איך הן משפיעות עליו בדרכים שאולי הוא עדיין לא חשב עליהן.

ואיך הפתרון שלכם עוזר לו בפתירתן.

סיכום המאמר

תגרמו לקוראים לדמיין את עצמם אחרי שרכשו את הפתרון לבעיה שלהם.

תעזרו להם לדמיין השינוי החיובי בחיים שלהם ואיך הם ירגישו אחרי שהשתמשו בפתרון שאתם מספקים.

בסיכום השתמשו גם בקריאה אפקטיבית לפעולה כדי שהקוראים יבינו מה הפעולה שהם צריכים לבצע כדי לעבור לשלב הבא.

כ-90% מאתנו מתייעצים עם גוגל כשיש לנו בעיה

לכן המטרה שלכם היא לספק את המידע המתאים, הרלוונטי והאיכותי ביותר שגורם למבקרים שלכם…

לא רק לקרוא את כל המאמר, אלא להיעצר בו ולא לעבור ממנו הלאה לפוסט או למאמר של המתחרה שלכם.

זאת אומרת שהמאמר, הסרטון או הפודקאסט שלכם צריך להכיל את כל המידע שגולשים עשויים לחפש…

ובאותה ההזדמנות, גם לענות על שאלות שעשויות לצוץ בראשו בעקבות קריאת התכנים שלכם.

כאשר זמני השהייה של הגולשים בעמודים שלכם מתארכים ואחוז הנטישה בהם קטן…

גוגל מבינה שהתוכן שלכם מכיל את כל מה שהגולש מחפש ובהתאם משפרת את הדירוג בתוצאות החיפוש.

דירוג גבוה יותר חושף אתכם ליותר קהל וזה מגדיל את אחוז הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, את הסיכויים לסגירת עסקאות והגדלת רווחים.

לסיכום

העובדה שאתם בעלים של עסק קטן ומצליח, מאלצת אתכם לעיתים קרובות לתזז בין מטלות ומשימות ואתם לא תמיד מצליחים למצוא את הזמן לכולן.

אם זאת, חשוב מאוד לראות בכתיבת תוכן שיווקי אסטרטגיה שמייצרת את ההצלחה העתידית שלכם…

צרו אתנו קשר ונעזור לכם לייצר תוכן שיווקי, איכותי וממיר.

זכרו…

תוכן זה השקעה לטווח הארוך.